Reklamacije

Pri nakupovanju v spletni trgovini novegume.si želimo kupcem zagotoviti prijetno izkušnjo, zato vam omogočamo tudi enostaven postopek vračanja artiklov v primeru reklamacije oziroma odstopa od pogodbe.

V primeru, da vam blago ne ustreza, nas morate o vaši reklamaciji – vračilu blaga obvestiti v 15 dneh od prejema pošiljke. Blago morate vrniti v roku 30 dni od datuma vložitve vaše pisne reklamacije.

Izdelke vrnete na naslov: GT-COM d.o.o., Letališka cesta 29, 1000 Ljubljana, tel.: 059/090-059.

Vašo namero o vračilu blaga in naročilo prevoza (vračilo blaga) lahko opravite preko elektronske pošte na info@novegume.si ali telefona na št.: 059/090-059.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo

Pnevmatike morajo biti vrnjene nepoškodovane, nemontirane na platišče, neumazane, itd. Zraven mora biti obvezno priložen originalni račun in vsa dokumentacija. Zaradi čim hitrejšega reševanja vaše reklamacije vam priporočamo, da izpolnite spodnji reklamacijski obrazec. Stroške vračila pošiljke plača kupec.

V primeru, da bodo izpolnjeni vsi pogoji reklamacije, vam bomo v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili kupnino v vrednosti nakupa vrnjenih izdelkov ali po želji zamenjali artikel. Stroške poštnine ne vračamo in niso predmet reklamacije. Po preteku 15-dnevnega roka od prevzema izdelkov vračilo naročenega blaga ni več mogoče.

Vračilo izdelka/ Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema paketa. Po tem roku ima potrošnik še nadaljnji 14-dnevni rok, da nepoškodovano blago vrne prodajalcu brez dodatnih stroškov, razen stroškov poštnine.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu neodprt, nepoškodovan, v nespremenjeni količini in originalni nepoškodovani embalaži, razen če je artikel uničen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Potrošniku je omogočena reklamacija izdelka iz naslova poškodovane embalaže ali neustreznega artikla, ni pa možna menjava produkta,  ker vonj ne ustreza pričakovanjem. Reklamiran izdelek je potrebno vrniti na naslov podjetja v originalni in nepoškodovani embalaži, prav tako mora biti nepoškodovan in neodprt tudi izdelek. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ali artikel, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

reklamacijiski-obrazec-novegume.pdf

Download

Več o pogojih poslovanja in politiki vračila blaga si preberite na povezavi.